Strawberry Blond

Så, då är det bara två dagar kvar till provet. Blandade känslor... haha. Alltså shiet vad seg jag kommer vara seg,långsam på att skriva, det dom nu vill att vi ska skriva på " skriv testet". Onsdag kommer innehålla; 4 prov under loppet av 6 h. taggad tjej? Eh nej. Jag är mega nervös men gaaah, får bara hålla tummarna och tuta och köra. Jag firar att det bara är den muntliga delen kvar sedan med... en tripp till gymmmmet. Ojah, jag kan se in i framtiden. Jag råkar också veta att Molle kommer hit på fredag! Ihhh, tat med palt och ett bra humör Tildur. Vad roligt det ska bli att se dig igen IRL! =) Okej.... provet kommer säkert gå bra. Eller alltså, haha. Ja. Jag får se. Shiet.

Over and out / Jessa pessa prinsessa

Kommentarer
Postat av: Mamma

Som sagt älskade barn, ditt värde som människa bestäms inte av provresultat! Så gör du dina prov och släpp sedan plugget lite och njut av att Tilda kommer! :) puss & kram

2011-10-18 @ 19:25:27
URL: http://jennyknecht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0