A walk

This is a Story of boy meets girl.

Hehe, tiden fortsätter och så gör även skolan här i Brighton. Mm, måste medge att det är lite tröttsamt att sitta inne i ett litet klassrum när solen steker på utanför fönstret! Men hösten är på G och löven håller på att lämna sina... träd. Jag kommer sakna de där mega röda och orange-gula färgerna där hemma. Hoppas vi får lite mer färg här med. Vore fint! Hehe så idag efter skolan drog jag och min nya schweiziska homie Laura ut på en lång lång promis längst den stora strand-promenaden! eeevligt! Känns bra att man får polare här i Brighton. Hade varit jobbigt annars =) Hehe! Vilken tur jag har! Nöjd tös. Men som jag sagt tidigare. Gillar min klass mycket! =)

Något annat som hände idag när jag gick mot min buss... JO! Jag går rakt in i ett fett spindelnät. jaha? MEN spindeln var hemma och och och den föll rakt ner i mina hängselbrallor. SHIET. Jag kände hur paniken kom för detta var ingen liten spindel inte... nä! Det var en stor rackare jag såg falla längre och längre ner i mina kläder i och med att jag eh... skakade sönder! ville bara få bort den men den försvann! Gaaaah så haha innan jag hann tänka så började jag klä av mig ytterkläderna och sedan även eh... näästan byxorna. Där, mitt på gatan! sedan slog det mig. " ah folk kanske ser mig" så fick springa till ett litet hus brevid vägen och checka byxorna så den lilla rackaren inte var kvar.... vilken morgon. Fy ba.... men jag lever. HEHE! Stackars spindel... den måste ha dött av skräck. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0