Distinguishable

Hej vänner. Här sitter jag, svettig efter min springtur och lyssnar på Sufjan underbara Stevens. Min sista kväll som 18 åring. Hmm, året har varit bra. Väldigt bra. Jag ser nu fram emot att bli mer… mogen. I och med att jag mognar så lär jag mig massa nya ord här i Brighton. Idag bytte jag ”upp” mig från FCE-kursen till CAE-kursen. Känns känon med jaoo.. en fet utmaning nu. Hehe ah men det blev knas i början av veckan så jag hamnade i klassen ”under” den jag skulle gå i så, jaoo. I CAE (cambridge advanced certificate) blir jag utmanad. Mycket utmanad.

Ah men men jag är här för att lära mig något och… det gör jag! haha, imorgon drar jag ut  med mina nya…. Brighton-polare för att fira födelsedagen. Jag saknar dock er där hemma mina bästaste. He kommer jag göra hela resan! =( Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: micaan

jag läste CAE-kursen på min engelska C, den är väldigt noga men du kommer fixa det gumman! mer än väl! :)

Ditt rum sen ut att vara jessicaanpassat så njuuuut av din sista kväll som liten vuxen nu :D soov gott flicka lilla!

2011-09-15 @ 22:04:16
URL: http://maricajohansson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis på födelsedagen lilla grodan! Jag älskar dig! :) nu lyfter jag snart mot New York! Puss på dig :)

2011-09-16 @ 09:29:49
URL: http://www.jennyknecht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0