Duvorna tar över



Hahahahaha åh. Bra gjort Emelie. IGEN!
Här sitter jag, i mitt rum, i Brighton, kom nyss hem från skolan! YES jag tog mig hem trots at jag höll på att blåsa bort till.... jag vet inte. Långt bort. Hehe ah men solen skiner iallafall nu och jag njuter av att lyssna på engelsk-grammmmmatik. Shiet... jag njuter av att bada i språket. Hela dagen... snart kommer jag drömma på Engelska? Kanske efter dessa månader! skumt... men allt är nice. Klassen är nice. Många koreaner... haha! Idag fick vi 3 stycken till så.. vi är en svenk, en från tyskland, ungern, Schweiz, Spanien och sedan 6 st från sydkorea! YEEE spännnade klass!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Yeah! Love you!

2011-09-13 @ 17:11:58
URL: http://www.jennyknecht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0