Im shönen Prag

Galet vad det tog tid för mig att ladda upp bilder från den sköna luffen. Ah men nu är jag på G igen! Bilderna ska upp innan jag beger mig iväg. Så, vår resa började i Berlin och fortsatte sedan till den sköna och vackra staden Prag! Jag skulle säga att det var ett av de bästa ställen vi stannade på under resan. God mat, söta byggnader och en gullig stad. Mycket männsikor och vackra kyrkor och slott! Det var även där som vi stötte ihop med Calle och Emil. Stockholmarna som nästan var lika vilsna som oss när vi mötte dom på stationen i Prag. Haha, vi bodde ju även på ett ställe som inte var... som väntat! Efter att ha rundat hörnet på byggande, gått in genom en stor träport, upp för en trappa och sedan ner, igenon en gallerdörr, in genom en till dörr som ledde till en liten korridor var vi till slur framme vid vårt rum. Vackra pissgula väggar och ett golv som inte var så stabilt. Yes, där skulle vi sussa! Men efter en natt var det nästan lika mysigt som alla andra ställen vi stov på under denna resa. Prag var även den stad som bjöd på en massa dansande en natt då vi besökte ett stort, stort hus med 7 olika våningar med olika dansgolv. Haha, de olika dansgolven med de olika genrerna! Disco från the 80's och mycket mer! Där trivdes vi! Skön stad må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0