Kvartetten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Snart så snart är det Söndag...Ojoj. Men innan det blir det Kalas med de jag tycker om såååååååååå här mycket! De bästa! hehe. Hejdå-kalas för mig + efterskotts-Kalas för Tilda som blev 19 bast för ett antal dagar sedan! GRATTIS bruden! Snart är du 20 och kan köpa så mycket alkohol du barfa vill. För jag vet att det är det som du taggar mest. Eller? hehehehe jag tokar bara.... Tilda taggar inte alls det mest. Vad jag vet....! ANNARS DÅ?
Hängde med mon ami krille hela gårdagen! mega trevligt att se dig igen pojke! Long time noooo seeee! Nu har vi pratat av oss om allt mellan jaoo.. allt! haha ses till vinter igen! Seeeeeeeen har jag hängt massa massa massa med maah man! den finaste som finns! Alltid underbart bra! GladGladglad glad tjej!

OCH, Emelie har gjort en till! en till film från luffen. Se och njut! jag njuter. Mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0