The seer's Tower

Jag lyssnar endast på Sufjan Stevens ikväll. Ingen annan. Planerade att gå ut ikväll med några vänner men icket, jag är för trött efter att ha gjort comeback på gymmmet idag samt, sussat en stund på stranden. Trött tös. Tror att en förkylning är på G men vad vet jag.. jag ska motarbeta bort den genom att ta det riktigt, mega lugnt ikväll och bara se på en film och njuta av att inte behöva göra någon läxa, inte tänka på något som måste göras. Skönt! Men... det jobbiga när man inte gör något speciellt aktivt är att jag börjar tänka ännu mer på dem jag saknar mest av allt... Mmm. Jobbigt är det. Hehe Brighton är mega fint men för mig har det alltid varit " borta bra men hemma bäst"! Det finns för mycket bra där hemma. Eller, inte för mycket. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0