I'm back to let you know....



Hallojsan, tänkte bara kolla in läget här igen… har ju gått… ett ganska så bra, mycket bra tag sedan det senaste inlägget! Haha! Oh my… jaha vart ska jag börja? Vad har hänt sen senast?! En hel del hinner ju hända sedan i mitten av december!

Jag orkade aldrig göra någon ”tillbaka-titt-på-vad-2011-hade-att-erbjuda-bild” men året har då varit hur bra som helst och snabbt har det gått! Gjorde min sista termin med den mest underbaraste klassen som finns innan vi till sist gick ut och fick ta vår student!! Träffade personen som jag vill tillbringa mitt liv med och fick på vårkanten följa med Johandahl’s till ett magiskt vinterland kallat Hemavan (TACK), drog ut på världens bästaste tågluff med mina älskade tjejor, samt fick träffa mor min i mitten av den på en strand i Kroatien! Underbart säger jag bara! Träffade släkten i Schweiz tillsammans med Victor (My great great man) Vad mer… åh jag minns ju verkligen inte allt som hänt men jag vet bara att det varit kanon bra! Haha begav mig i början av hösten till England där jag träffade många, härliga nya människor samt utvecklade mitt England språk nå så mega mycket! = Cambridge advanced är klarad! (Fick beskedet för ett tag sen, wiie)!

Sedan har ju självklart dessa större händelser blandats med mindre goa minnen. Så, min familj och vänner. Jag uppskattar att ni gör mina år så kanon bra! Finns där i upp och nergångar men så ska det väl vara? Jag ska göra mitt bästa för att finnas där för er, toka sönder er vardag! Hehe!

Idag då? Jo, alltså åh! Jag är så lycklig… två helkanoniga helger på raken! Inte för att de andra är dålig men alltså dessa har varit, super duper bra! Förra helgen firade jag my love som fyllde 20 bast med att ”röva” bort honom till Umeå? The city! Tillbringa natten på mysigaste hotellrummet ( oh yeah, jag och mamma kirrade så det blev… perfekt mysigt), med go sak på go sak! Hehe sedan fick Victor smaka på Indiens läckerheter! Mm, två hungriga tonåringar ( VÄNTA, det är bara jag som är tonåring nu av oss två… Eh) som smaskade i sig allt på tallrikarna! GÖTT! Och sedan fortsatte myset på rummet, två braiga filmer och sedan… haha! Ja. Natten föll över våra huvuden. Glad tjej!

Och denna helg, drog Victor med mig ut på skotern! Hör på detta, jag gjorde debut som självständig förare. Typ. Jag körde då själv hehe för första gången och hör och häpna! Den blodade tanden kan inte vara mer blodig (Uhää) efter det att Victor / på sin nya/ Visar mig hur man ska….. lyfta. Lyfta skoter, med andra ord…. Stegra! Hehe flätan goes wild! Kolla in bilden, byt ut mig mot Victor och sänk skotern… lite grann! Där har ni mig! + lägg till en fläta som flyger omkring! DÄR HAR NI MIG! Tack Bebbi + Ellen + Mona+ Flair + Freya för denna mega underbara helg!

Flätan säger, over and out efter detta långa inlägg!

Ps, höll på att glömma! Jag är nu förtiden universitetets- student på den juridiska avdelningen. (hehe), nä men jag kör på med JÖKEN. Int lätt må jag då säga, men jag kör på! Ds.

Kommentarer
Postat av: emzan

Håhååååå på tidN det hände något häär!! välkommen tillbaka ;D

2012-02-12 @ 23:40:09
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0