Min prins



Bjur på lite mer bilder på min lekande prins i vinterlandet! Ska snart bege mig mot tåget för att sedan sitta och tagga föreläsning i straff och ersättningsrätt och sedan plugga inför morgondagens seminarie i boenderätt. Oh yeah. Alla hjärtans dag var kung, dock känns det som att alla mina dagar med Victor är som alla hjärtans dag-dagar...vilken tur för mig! haha att jag träffat en sådan underbar pöjk! Alltid lika jobbigt att bege sig hem efter att ha tillbringat ett par dagar med dig Bebbi! Kär tös. Loooooove it.

Over and out! / Lil' Bebbi

Kommentarer
Postat av: Laura

hello jessaprincessa! :)

i just thought "prince".. well. he doesn't have a white horse... BUT! he has something much better! a snowmobile! haha ;)

big hug from your loyal blogg-reader in switzerland :)

<3

2012-02-15 @ 20:00:20
Postat av: emmaaa

Du anar inte hur glà jag är över att du har börjat blogga igen :D

2012-02-16 @ 12:05:55
URL: http://eedlund.blogg.se/
Postat av: Answer Laura!

Laura My girl!!!! :D



Oh that's so cool, that I have my own loyal swiss reader! <3

Haha YEAH! A snowmobile with horse-powers!! :D :D



Miss you so much! buuuut, this summer! We have a date! ;);)

Looking forward! :D



HUGS! <3

2012-02-16 @ 21:32:08
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0