MAMMA MIA



Bjuder på några gobits-bilder från fredagens estetföreställning! 96ornas satte tillsammans med min mor ihop den klassiska musikalen "Mamma Mia" med sina egna tvister! Underbart bra och rolig! Det där gjorde ni bra hörrni! : ) Var myche underhållande! Hehe så gott folk, vill se fler bilder från föreställningen så besök min facebook-profil och klicka er in till albumet "MAMMA MIA". Där finns det mycket mycket mer!

Annars då? Det nalkas cirkus med mitt hjärta imorgon och på lördag nalkas det bröllop! jajjemen! Jag säger Grattis till Micas bror Cristian och hans Anna! :D Kommer bli magiskt bra och jag önskar er all lycka i världen!

Goooooooooood natt världen! Ska sitta och digga klart Cyperns melodifestivalenbidrag "La la Love" och sedan krypa ner till sängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0