Mina ben och många ansikten

Förvaltningsrätt hit och förvaltningsrätt dit. Nu stänger jag labboken för denna kväll. Oh my, måste börja komma igång med tenta-pluggandet snart. Orkar inte spara allt till dagarna innan. Jag känner väl mig själv, kommer nervösa sönder ändå innan den 28 då provet skall skrivas! Hej 6 frågor för 5 h :)

Annars då? hängt med mitt hjärta hela helgen = underbart som alltid. Chillat med farmor och farfar samt ätit pizza. Och idag kom min älskade mor hem från det sköna landet och choklad i massor hade hon med sig hem + min andra kärlek efter Victor... Rivella. Oh du goda dryck! Mitt knark när jag är i schweiz. Vad mer... jag och Emelie giggar på Torsdag, oh yeah. DUO ja jammar i 2 x 30 minuter = helt OK tycker jag! I need a dollar dollar, dollar is what I need. BABY! DUON ska rulla in cash money, haha! Flätan anropar universum.

Hm.. jag önskar påsken kunde komma nu... på en gång. Jag vill till fjällen med Victor och hans underbara familj. Till det där vackra vinterlandet. Mm. Vore mega skönt! Kommer bli, LOVELY! <3

NU skall denna tös sussa lullull. Hare gött!

(btw, "Mina ben" syftar till min ben denna kväll (?), krigade sönder på gymmet, med andra ord "dödade" min ben med ett hårt och skönt benpass! OH YEAH Killer jessi is BACK :):):) ) och "mina ansikten".... eh ja. Sista bilden är favoriten... får bli bild till CV! ( NOT )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0