Som det ska vara



(Bild tillhörande: Roger Adolphson)

Så nöjd tjej! Why? Jo, för helgen har varit kanon bra! Drog till min älskade i fredags och begav mig hem med tåget tidigt idag. I lördags kväll drog vi mot megazone och laserdome tillsammans med Robban, Ludde, Hans och Maria för att svettas sönder, det gjorde vi. Sedan fick Maria lämna oss då jobb kallade! Jag och grabbarna krus begav oss hem mot Hans för att svetta ner hans place, där även Davve och Karl joinade gänget. Kvällen spenderades med att spela poker (för mig, lära mig poker), se på lite melodifestivalen samt spela TP och äta kakor!

Trötta krigare beger sig sedan hem mitt i natten och somnar snabbt! Nästa dag, söndag! Ännu en härlig dag och jag, tillsammans med Johandahls' och Adolphsons' beger oss ut med skotrarna för att tillbringa dagen på de vita fälten! Mega underbart + jag och Victor tog fram våra kreativa sidor och byggde ett hus i snön. Stabilt och bra.

Roger Adolphson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0