Upp före tuppen!

 
Hehe inte blir det nya uppdateringar här nå ofta nu för tiden! Well well, den här dagen har varit hur skön som helst! 05.30 kliver en trött jessica och victor upp för att sedan haka på pappa och Billan ut i skogen! Jakten är ju ,som förhoppningsvis de flesta vet, igång! UNDERBAR HÖSTDAG och vi har gått en massa massa och Billan har varit så dukitg! Dock inget byte denna gång men nog stack hon efter något... långt! Bravo! Men som sagt, vädret var gött och 10 grader var perfekt när solen låg på! 2 pass avklarade idag och nu taggar vi nästa gång! 10 oktober drar det igång igen! Wehoooo!


Nåååågot annat som måste dokumenteras i denna blogg är ju det att.... Jaaaag har blivit 20 bast och hade den absolut bästaste födelsedagen med goooood mat, trevligaste sällskapet och grymmmmt bra presenter! Bla, min underbara pojkvän byggde ihop en superduper stationär dator till mig! Say what? En chockad tös kunde inte få fram de där tillräckligt bra orden för att beskriva hur underbart glad och jaaaa, superdupermega nöjd och tacksam jag var/är! :D Min röda, nya skönhet gör så jag kan surfa snabbare än vinden! TACK TACK TACK TACK TACK! Jag älskar dig mest mest Victor my loooove! Du gör mig alltid till den lyckligaste! 
Annars så, tack alla mina kära vänner, och min älskade familj för en toppen 20-årsdag! 
 
Over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0