Juliga afton

Julafton är över för detta år, men misströsta ej, om 364 dagar är den juliga aftonen tillbaka! Haha min dag har varit mega mys som alla år. Sov ut riktigt länge och sedan började förberedelserna inför eftermiddagen och kvällen. Mamma och jag fixade så att även vårt hus såg lite juligare ut! haha och sedan brummadej ag tillsammans med kussen sandra till åliden för att hämta upp farmor Eda och farfar Holger! Trevligt med sällskap i bilen och trevligt med en massa trevligt prat ikväll! Bästatse kussen  : ) SÅ min jul tillbringades med en underbar familj och underbara släktingar! Älskar er. Mmm, nu skall jag sova för att sedan vakna upp på annan dagen. Det blir inte annan dagen förens man sovit och vaknat.

Ha en fortsatt trevlig jul gott folk!

Kommentarer
Postat av: sandra QSIN

ååh, ni är så himla bäst allihopa! :D julafton blir alltid super med er!! TACKTACK BÄSTA KUSIN!



ps! hahaha jag och farfar, tokerier

2010-12-25 @ 12:05:34
URL: http://smlrunume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0