Ljus i sitt hår

(Emelie min vän som fotat bilden)
Ah, Midgård är ändå skolan som gör saker som Lucia, lite eller mycket bättre. Haha allt blir så mega mysigt på den skolan. Så, alla musikare + + kören lussasde i valhalla idag tillsammans med en liten orkester och självklart Lage och Karin. Jo, många tyckte "det bästa lucia-tåget" och ja om jag hade sett det hade jag nog också tyck det! mohaha, från min vinkel av tåget var det fint! Och Valhalla var så vackert. Fin Lucia.
Ja, när man pratar om valhalla så börjar jag tänka på sceniska och därmed Utvärderingen av Sceniska Projektet. Hur bedömer jag mina egna arbetsinsater i projektet? Hmm, det är frågan. Måste sitta och klura lite. MEN det tänker jag inte göra här! HEHE ska sätta mig vid Roland och bara ahhh, fin Roland.

Får jag visa er en låt, som min fina Nils visade för mig? Låten som jag stod och duschade till igår kväll? Kiss? Detroit Rock City? I denna genre? Ah, men det är NICE och Nilsan är NICE! Haha

Over and out / Voldemort-Flätan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0