Highlander

Kram Kram älskade pappa på "farsdag". För er som inte vet eller inte antog det så är det min kära fader på alla ovanstående bilder. Haha seg dag, men det finns inte mycket att göra när man är sjuk. Halsen var dock en positiv syn idag. Det gula är typ, borta så penicillinet slog till hårt direkt mot dom gula fulingarna. Känns underbart skönt. Men jag får fortfarande inte göra något, bara slappa. Okej, jag orkar inte göra annat heller så ska inte klaga. Ingen skola imorgon för min del och kanske inte på Tisdag.... det enda som lockar på Tisdagen är min pianolektion som jag inye haft på jag vet inte hur många veckor. Aja, kan inte hjälpas! Måste bli kry så jag orkar nationella på Onsdag samt sammmla på en massa krafter inför den intensiva repveckan. haha taggad men ack, hur ska det gå? Är det bara jag som känner att jag inte fått en helhets-bild av hur allt kommer se ut till slut? MEN jag tror på det. De senaste ideérna som kommit upp har tänt min glööööööd igen! hoho

Nu blir det Zelda, och yeeee! Spelar på pappas användare och han har Epona! För er som inte vet är det Zeldas häst.... haha. Hej!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbara bilder :) Love it! :)

2010-11-15 @ 09:10:23
Postat av: Sv: Mamma

Haha Jaaaa! Fin pappa :)!

2010-11-15 @ 17:33:01
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0