Kallt


 Galet vad kallt det är. Jag ska nog lyda Emelies råd och ta Voldemort- jackan imorgon om det ska fortsätta vara så här kallt! haha jag är trött... trots att denna dag inte vart ansträngade! eller jo, mentalt men icket fysiskt! Men ye, marknadsföringsgruppen och ni andra grupper som spånande på den fina ideén till sceniska! Jag gillar den. tror det kan bli kung.

Jaman, väntar på att Molin ska bli klar hos tandläkaren så vi kan öva körstämmorna. Hoho prov på torsdag! OCH jag fryser och är hungrig! Klagaaaaaaaa dock, badminton ikväll! JIPPPI!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nog är det kallt alltid :S

2010-11-09 @ 20:09:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken skön bild!

2010-11-10 @ 22:01:14
Postat av: Emelie

Sv: Tack jessan!!! Ja jag älskar den låten jag med :] vore ju sjukt coolt om du lärde dig den på piano! :O ^^

2010-11-12 @ 19:23:30
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0