SuperMario

Ah, känns dryg att behöva gruva sig varje gång man ska svälja eller om de där små hostningarna hälsar på. Ont gör det... dock var gårdagen en plåga! Nu kommer jag skriva en massa om den så, läs om så behagas!

Somnade i Nils säng på Onsdag kväll efter en trevlig middag på stan med fröken Molin och vad händer när vi ska sova? Ah jag känner att det står inte helt rätt till i kroppen min med hoppas att det endast har med den så kallade "tjejveckan" att göra! ICKET! 05.00 vaknar jag, svettas som... ett par tighta jeans i Thailand... måste lägga mig på golvet! (inte väcka Nils = smyga) Okej, kallsvettningarna lägger sig och jag kryper ner i sängen igen. Jag skulle ju ändå upp halv 7 och sedan dra till skolan, trodde jag. Nej nej, morgonen kommer och jag känner, jag VET att jag har febern i mig. Så det blir till att stanna i pojkens säng de kommande 14 h och bara sova och sova. Vattenflaskan var nära men annars bara sömn. Dock börjar halsen göra ondare och ondare så jag kollar spegeln, Onice tjej och FYYYY skitans... det är halsfuss! ner i sängen igen så får mamma komma in och hämta mig. Jag kollar tempen... Ah nice 39,8 grader och huvudet värker och snurrar och halsen plågar mig. Akuten blir det för att hämta ut penicillin! Gick relativt snabbt, ett stick i fingret och pet pet i halsen (ursccccch) och sedan fick vi fara och hmta ut det. Sedan hem hem, resan kändes längre än vanligt då små feber hallucinationer började komma. Haha kände mig så sjukt underlig. Väl hemma- hopp in i duschen- in i massa handdukar- ner och halvsomnar i sängen-mamma väcker mig- klär på mig- ny fläta- och sen sängen igen!

Vilken hemsk dag. Men men, tack min finaste Nils för att jag fick tillbringa den i din säng och för att du var så snäll som gick och värmde den där.... värmefilten åt mig ett antal gånger OCH för att du erbjöd dig att skjutsa hem mig! Tack tack tack. Och tack tack mamma som älgade in till stan för att hämta mig! tack tack tack!

Idaaaaag mår jag bättre. Halsen är piss, min nacke gör ont men febern är påväg ner och idag har jag ätit lite föda. Hoho ingen mat på 34 h tär på en då man annars är van att äta mycket, och när man känner för det. För mig har det mest blivit alvedon, vatten, penicillin och coca-cola. Haha

Om någon läst allt detta så, bra jobbat!

Goder natt // Jessica Flätan Voldemort Knecht


Kommentarer
Postat av: Emely

jag blev lite svimfärdig då jag läste allt detta, krya på dig för tusan flätan!!!! :):)

2010-11-13 @ 01:15:43
URL: http://infrontof.blogg.se/
Postat av: anonym

vad har du för kamera? berrätttta allt om den!

2010-11-13 @ 15:11:24
Postat av: Sv: Anonym

Haha berätta allt om min kamera. Jag är inte så jätte insatt så det jag kan säga är väl att jag använder mig av min Nikon D80! wööööw, min babbby! Och sedan mina två objektiv. 18-135 mm och Sigma 70 mm.



2010-11-13 @ 15:15:44
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0