Wildcat

Jag taggar repveckan! Stängs in oss i valhalla, för vissa jama musik, för vissa dansa... hoho kommer bli nice detta tror jag! men ack, shitt vad mycket som är kvar att göra och nu blev jag ännu mer stressad. Hm, jag hoppas allt löser sig. Nu är goda råd dyra, ska jag duscha och sedan älga in till pojken i stan med bilen ikväll, eller ska jag duscha och sen bara vara för att sedan älga in till stan med bilen imorgon bitti? hmm... det tål att funderas på. OCH nationella är över. Känns ju hur underbart som helst. Nu får man bara hoppas på att det gick bra! hoho kollade nyss skolkattalogen och vad skitans har hänt med vissa kort och där i bland vårt foto? hur suddigt som helst. Ska klaga. OH YES.

TACK OCH BOCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0