Blå vit

Min hjärna och kropp är tom på ork! haha varför är man alltid trött efter torsdagarna? At ha Ensemble och Sceniska  hela dagen är ju endast roligt men änåd blir jag så trött! Kanske är för att det är näst sista dagen på veckan, eller att skolan just nu nästan tar död på en jag och säkerligen massa andra. Shitt, vad återstår? Boken till engelskan är klart, boken till svenskan är klar, boken till tyskan är inte påbörjad och så massa massa annat på detta. Jag blir galen. Haha ajaaaa jag bjur på bilder från dessa 2 dagar i skolan på mina fina och välkläddda och fina polare! hoho Jossan " bjurre" Burström knäppte bilden på mig!


Kommentarer
Postat av: bjurreeee

finaaaa bilder :D :D :D

2010-10-14 @ 19:47:17
URL: http://josefineburstrom.blogg.se/
Postat av: nordströmarN

guuud vilka fina bilder! :D

du är grym jessa!!

2010-10-14 @ 21:22:02
Postat av: Sv: nordströmarN

Taack så mega mycket jessi! :D

2010-10-14 @ 22:19:14
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0