Happy up here

Brist på bilder ifrån helgen, så jag bjuder på en schweiz bild på Emelie och korna.
Ah, men vilken helg! Fredagen spenderades i skolan, på en buss, i en övningkörningsbil, i sängen , i bussen och sedan i böwlinghallen med underbara vänner! Måste säga att Tilda spöande andra rundan med sitt lillfinger. Haha! Mega kul var det och sedan film på det, vad som hände då vet jag inte, var ganska trött vilket gjorde mig en smula frånvarande vissa stunder.
Hösten är här vilket jag tror alla förstått nu, och nordmaling bjöd på den årliga höstmarknaden. Spenderade de första timmarna av den i går, i en ishockeyhall, med min mamma, och en loppmarknad tillsammans med massa andra människor som ville bli av med allt gammmal kval! Haha kallt men vi fixade att bli av med ditt och datt. Så så så sen kom Micapika, Emelie och min Nilsan och hämtade upp mig, drog en sväng på marknaden och mässan och sen åter till loppisen. Haha helgen eller Nils, gav mig en fin rosa mössa. haha TACK! OCH OCH SEN, mot kvällen vart det Monopol med Nilsa och Emelie samt en skål med poppppcorn och en fin film. Salt, svett och tårar kallar vi denna kväll. Kvällen då rättvisan skulle vart med oss men icket! Haha jag och spel går inte bra ihop alltid men jaja, morr morrdet var KUL! OCH ja var med idag med Mys nilsan och en till sväng på marknaden blev det. Sil till farmor och farfar och sedan begav vi oss upp, eller in mot landet mot dom. Kul att Nilsan fick träffa dom! haha tyck ja : ) HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha =D vad bilden känns som en arla reklam eller liknanade =D

2010-10-25 @ 19:58:49
URL: http://sveedis.blogspot.com
Postat av: Sv: Amanda

haha men eller hur! emelie och korna borde satsa på att hålla på med reklam! :D

2010-10-25 @ 21:53:20
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0