Moves like an Ape

Sitter och njuter, samt avgudar soundstracksen till den där underbara filmen som heter " Tarzan". Trots att skolan välller över av saker som ska göras och jag är stressad till 87% så orkar jag inte bry mig ikväll. Har suttit med hehe... saker till det sceniskaprojektet! V.48 smäller det och gott folk! Jag vill ha r i valhalla för att kolla in det och bara n j u t a av showen! Haha stress stress så mycket som måste göras. Igår skrev jag en gänska så lång lisssta på vad som kommer ta död på mig de kommande veckorna. Vill inte kolla på den, blir endast mindre glad.
Hoho bilden som bjuds på denna dag är förövrigt tagen på första dagen av Schweiz resan 2010 av min kanoners polare Emelie! Satt och lekte lite med den ikväll så ja. Här har vi den!


Kommentarer
Postat av: Mamma

So underbar bild! :)

2010-10-07 @ 22:24:40
Postat av: Sv: Mamma

tack så mycket mamma :) Emelie kirra!

2010-10-07 @ 22:39:34
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: Klara

Haha, men det är ju spårningen som är så kul

2010-10-08 @ 19:52:10
URL: http://slowtard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0