Det kallas "Myndig"

Så har jag nu vart 18 år i lite mer än 1 dyng! 16 september 00.46 small det! haha känns ju kanon bra och min gårdag var ju endast kanoners mega bra! SKön dag i skolan med bara ensemble och sceniskaprojektet och massa hörliga polare och sedan på kvällen kom mina fina och firade med mig. Taccos-tårta och dans! Tack familjen och mina vänner för en kanon dag och för alla fina gratulationer! Kunde inte vart bättre :) HEHE så, som 18 åring får man ju gå ut och roa sig och dansa loss! SÅ ikväll blir det five med mina homies! haha tagga svetten.


Kommentarer
Postat av: josefin

åh va roligt :) hoppas du har det asroligt där & att det är mycket folk :D kramkram

2010-09-17 @ 15:57:01
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/
Postat av: josefin

jamen det förstår jag :D

jomen det är bra, är lite förkyld dock så lär bli en lugn helg :) pusss

2010-09-17 @ 16:13:57
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0