Experia

Kallar mig sjukling idag då jag fick avbryta min skoldag och bege mig hem igen. Jag hatar verkligen att inte må 100, men imorgon är det ensemble uppspel så nu måste vi tagga och krya! Vilken tid har jag ej koll på än. Hmm, grattis Niklas på 19 års dagen och jag hatar att jag missa födelsedagsmiddagen. Men men, är hemma med mor nu som drar iväg till huvudstaden imorgon igen. Kommer sakna dig men dansa på! :)
Yes, hämtade min nya mobil idag. Hoppas inte min gammm mobbe hatar mig nu för att jag har bytt upp mig... men nu äger jag iallafall en "Experia pro" fin mobil. He blir nog kanoners det här.

Kommentarer
Postat av: emelieeee

hahaha jag tror din mobbe är förståendee ;)

2010-09-22 @ 22:30:52
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/
Postat av: Jens

Så det var därför du satt så tidigt på busstationen ^^

2010-09-23 @ 08:52:40
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0