Kidnappningen- jag anade noll!

(Emelies bilder-http://emsigfridsson.blogg.se/)
haha alltså min gårdag var så sjukt rolig! Otippad men galet rolig. Börjar dagen med att dra hem till Emelie där vårt flitiga tänkade till vårt PA100 tar fart och vår musikvideo har börjat rulla på ideér, vi jammar lite och har trevligt. Sen börjar allt det skumma... Emelie får ett sms och måste dra på toa, jaha okej! Dra på toa du Emelie tänkte jag sen helt plötsligt smäller det på dörren och 3 st maskerade personer kommer in i rummet och sätter något för ögonen på mig och drar ut mig från rummet, hör att emelie står och fnissar men inte anada jag att hon hade något med detta att göra. Så, in i bilen och vi rullar iväg... shitt! jag visste inte vilka det var men efter att ha åkt bil med dessa maskerade brudar från Egypten i ca 1h och 15 min så stannar vi, tydligen i Umeå, och begeross in på något ställe som visade sig vara Great Istern. och vilka sitter där om inte dessa udnerbara filurer! haha galet glad och chockad jag blev men sååå sjukt kul jag hade! efter en trevlig middag där jag fick höra om alla planer drar vi sedan till fortet där vi spenderar resten av kvällen, YEE mitt lag " Blood Bath" ( hahah ) tog hem segern men gaaaah vad roligt jag hade! jag tackar er så galet mycketmina underbaraaaa vänner för denna kväll! Tycker om er så mycket och tack tack till mina kidnappare Jennie, Anna och Amanda! BRA jobbat där! haha

Pjuuuu! Vilken kväll! Jag hade verkligen inte anat någonting alls! haha! lapparna på skåpet? Allt var så planerat! Impad är jag!

Kommentarer
Postat av: ELina

HAHA så sjuuukt jäkla kuuul =D

2010-09-26 @ 18:27:32
URL: http://elinawikberg.blogspot.com
Postat av: Sv: Elina

Jaaa alltså, det var så galet trevligt :D

2010-09-26 @ 21:17:06
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hi hi! Visst var jag duktig som kunde hålla tyst :) Du är värd allt det roligaste i världen min underbara dotter! :) Jag och så många fler bara älskar dig! :)

2010-09-27 @ 10:38:06
Postat av: Sv: Mamma

haha jadu mamma! jag är riktigt impad av dig ;) Taaack mamma! Älskar dig med och skönt att ha dig hemma igen! :) ÄLSKAR DIG!!

2010-09-27 @ 23:12:45
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0