Done and done makka flow yo



Klar klar klar med Pa100!! Wöw, känns grymt att rapporten är inlämnad och klar... nu väntar bara den spännand domen. Da da daaaaaaaaaa. Hoppas på goda nyheter när rapporten återvänder till mig. Aja, it's done. Då var det vaa att ta tag i det andra skolarbetet. Att det alltid ska bli så här. Vi befinner oss i de sista veckorna av 3: an, efter detta skills vi åt, och vi badar i plugg. kanske bara jag som känner så men ah, jag vill njuuuuta och chilla med vännerna! I skolan, visst men utan en massa "ah, när jag kommer hem måste jag göra det och det och det och jag bör kanske.. eller... ja jag bör göra det där med" i bakhuvudet. Sommar sommar sommar, kommer bli kanoners med många bra och härliga planer! Ska njuta av detta skolveckor också. Kommer int vara glad i hjärtat när jag måste skillljas från alla underbara polare. Icke då! Ah men det är ett tag kvar. Jag ska vara glaaad.

Flätan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0