Mango Tree

Oh yes oh yes, huset är återigen städat och jaoo, det är så mycket fräschare nu. Glad tjej. Nu är jag svettig och måste duscha duscha duscha! MEN ICKET, ikväll vill jag träna med mor min. Tror jag. Om jag orkar. Om hon orkar Ah, Emelie jag kommer plingelinga dig med snart! eller ikväll, om du inte är upptagen. Hehe! ANNARS DÅ? Billis är så go och glá tös nu när vi är ute och går. Mmm, en stabil liten flicka må jag säga. Som lill-matte... som jag! YE, hoppas det finns ett gym nära skolan i Brighton and Hove.... ih! har kollat in stället jag ska bo på nu. Familj med 4 personer. 1 morsa, 1 farsa och 2 sönder. Jag får alltså 2 nya små-bröder i 3 månader. Spännnnande spännnade. Och området såg ju trevligt ut! gaasch, det är så nära nu. Vad gööööra? Måste ta vara på all tid här hemma. Umgås med familjen, min älskade och mina vänner! shiiiet, samt jobba med min vän och kompanjon. Ojoj, åh... nervös tjej jag är. JAG är GLAD... att du kommer hälsa på mig. Och självklart sjukaste glad att du också kommer hälsa på mig. Men ah, 3 månader? det är väl ingen big deal egentligen. Hoppas jag.... Ih, nervös! MEN SÅ SPÄNNANDE DET KOMMER BLI. men 3 månader, jag kommer sakna allt här hemma. Tryggheten.... hm. Nu ska jag..... chilla och äta gott! NEJ NEJ inget godis, godisförbud med stort F tills nästa Lördag... gaasch. Victor och Emelie... jag hoppas ni håller för jag håller det nu..... HEJ!

Kommentarer
Postat av: empa

du är så tokig flikkaaa, och du kommer få fetkul i england tro jaag :D !! men saknad kommer du vara!



du kan lita på mig, jag HÅLLER!

2011-08-15 @ 16:16:18
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0