Mys i Åheden

Jag är så dålig på att lägga ut bilder och berätta vad som händer! Ojoj, vad ser vi här ovanför? Bilder från mysstället nummer 1! Drog med min älskade till hans mormor och morfar och chillade där med jaoo, det fina folket! Mmm, nog trivs man alltid kring dessa underbara människor! LYCKLIG TJEJ! Har chillat med min finaste dessa dagar nu, spelat massa spel och chillat med andra männsikor! = Spelade lazerdome igår med gänget och jag kickade så mycket ass! YE woho! haha.... eller.. vi kickade ass mot de andra lagen! *SNAP*... annars då? Igår lunchade jag även med finaste lisa min vän som jag inte sett sedan... studenten! OCH DET VAR MEGA MYS! Vad roligt det var att träffa dig vännen! Ihhhh vad mer? Gänget och jag såg skräckis igår hemma hos luddedudde! Woooo läääskigt. Vilken tur att vi alla är så seriösa när vi ser sånna filmer. Speciellt jag och mina brudar. Filmen blir så läskig!

ANNNARS? Calle och Emil då? Stockholmarna som vi mötte i Prag! Dom har ju chillat här, här uppe i Norrland hela förra veckan. Mega nice ju! Vi badade en massa, åt massa gött och hade det bara mega trevligt! Roooligt att ni kom och hälsade på grabbar!

Ah, nu har mamma nyss spöat mig i yatzy... igen... tur att jag kan spöa min vickan när jag vill! YE. Så.... hoppas på bra väder nu. Så man kan steka. Detta ska ju vara den varmaste tiden tycker jag men icket! Vart är solen baby? hehe, nu ska jag forsätta prata massa tokigheter med min älskade och sedan sussa. Mmmm, sweet!

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: lisa

Det var verkligen megamysigt vännen! KRAM!

2011-08-11 @ 00:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0