Ålid

Den aktiva helgen går mot sitt slut och jag avslutar den med att bege mig till backen och susa ner för backarna med denna tös + mor min! Kylig dag men solen sken och föret var kanon skönt. Perfekt. Hoho hur skönt är det inte att vara ute en dag som denna? Jag och Molin smider planer för framtiden i lyften, den nära framtiden och den avlägsna framtiden. Spännande, att se vart livet för oss. Mina tankar om att bege mig till London i höst är väldans lockande och det kommer troligt och förhoppningsvis att bli så. Iiiiih! Galet spännande, se världen lite! DOCK, mitt mottto här i livet "ta bara en dag i taget" finns fortfarande kvar i skallen... viktigt viktigt! Ah, men det hjälps inte att dom orden finns i skallen jag är ändå sjukt taggad på vad framtiden har att ge! Världen! GALET! haha

Ah, men backen var skön idag. hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0