Di Grine Kuzine



Haha, vilken härlig känsla jag får i magen när jag kollar på detta klipp från dagens workshop. Folkmusikfestivalen bjuder på mycket härlig musik och imorgon har vi vår, show. Folketshus och vi ska jamma och spela upp två låtar som vi övat in denna vecka. Det går fort nu, veckorna flyger förbi, trots att det blivit långa dagar denna vecka. Efter helgen går vi in i PA100 veckan, veckan som ska ge resultat i våra arbeten. Dock, den inleds med klassmys i backen. Yes, klassen drar mot norrforshållet med mig och fröken Molin. Taggar till 1000 och he kommer bli mys att trycka pizza, susa i backen och mysa i sovsäckar med klassen. Skönt gäng jag umgås med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0