Folkmusikfestivalen





Midgårdsskolan under dessa festivaler, folkmusik som jazzfestivalen. Nog hamnar man i stämmmning alltid. Haha, underbart. Då var festivalen över för detta år och jag kan inte låta bli att se fram emot nästa och hoppas att jag är hemma då. Vem vet vart en jag befinner mig våren 2012! Bjuder på ett klipp av "Adeln" som var och gästade på skolan samt bjöd på en blandning av folkmusik och jazz. Jag är fast. YE! Och nu har även vi, vi midgårdsfolk jammat på festivalen. Det gick bra, och snabbt när vi väl kom igång. Hoho vad har mer hänt? Giggat på ett Dop med min kära vän Johanna jozzie muntan muntlin vilket också gick bra, skönt att saker går bra! haha det var trevligt och sedan vart det till att älga mot staden för att Lyssan på nilsan och hans Fisherman's Death på hamnis. Galet vad denna vecka och helg givit mycket musik. Hmm, sedan? LAZERDOME med mina brudar samt, vickan och Karl/ Terminator. Haha sjuuuukaste vad det är roligt och varmt! Så, min helg har varit kanoners mega bra. Nöjd tjej sitter nu och försöker ta tag i etisk och moraluppgiften samt tagga till kvällsspringningen på bandet och och ocg TAGGA till morgondagen och dess kväll då vi drar upp klassen till ålid och backen. Köng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0