Grattis lilla purjolök till KÖRKORTET!

 Vilken crazy dag. Ska ta upp dagens mega WHOHOO! OCH det är att denna tös på dessa bilder( Emelie mon amie Sigfridsson) har kirrat sitt KÖRKORT! Gaaaaah kwinnan jag är så stolt över dig och vill bara säga Grattis Grattis och återigen mega mega super duper Grattis! Fett skojj, kom och hämta mig så beger vi oss till kp och raggar. Hehe eh... Ja, vilken dag. Tog tåget hem ( SJÄLV) denna snöiga kväll efter en eftermiddag av Bulgarisk-folkmusik och chill på teg! Soft, lång vecka känns det som. Kanske för att man tillbringar så mycet tid på skolan efter det att man slutat? Mycket rep inför helgen som komma skall då det är FOLKMUSIKFESTIVALEN. yes man, blir kanoners tror jag! Hmmm, och igår drog vi på Opera med klassen och fick sitta och njuta/ vissa sov/ till Othello. Sjukt coolt, och vilka pipor! Jag är nöjd denna kväll. Jag ska fortsätta vara nöjd och ah, saker måste tas tag i men det lämnar jag till morgondagen. Goder natt!

Och, sist men verkligen inte minst. Teater treornas föreställning idag " Macbeth" Ah, trots att jag endast kunde se första akt idag och hoppas på att få se andra akt imorgon, så säger jag bara. Kaaaaaaaanon bra jobbbat hörrni och sjukt snygg scenografi!! Gälet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahahhahah vad tokig du äär!!!!! Tack så jättemycket är så gláa! haha säg ba till så plockar jag upp dig bruttaan!! ;)

2011-02-23 @ 23:50:28
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0