Hår

Jag haver tråkigt och är rastlös. Dock, jag bör sussa lullull så OM vädret imorgon skulle vara toppen bra DÅ sticker jag till backen och har det skönt. Första åket måste bli av nu snart. Ojojoj, annars då? Hade en kung gårdag + natt i staden med underbara människor! Skolan för det första och efter den ett litet mys-gigg med Emelie på stan, lyssnade på mer musik och fikade lite innan vi drog och mötte upp brudarna Mica och Tilda för att sedan trycka i oss en burgare på MAX och bara sitta och ha det trevligt. Sedan sedan sedan, mötte vi upp Elstig och sedan... det som vi hade sett fram emot väldans länge! BIO och vi såg TANGLED ( trassel ) verkligen as bra och mega fin och rolig Disneyfilm! Se den gott folk. haha ni kan kalla mig trassel om ni vill nu, som Tilda hörde några på bion kalla mig... hoho! tokigttokigt! Ah, ut från bion och vi mådde bra MEN kvällen var inte slut på länge. Hem till Emelie igen för att ja, vad gör man, "piffa till sig hoho" till Corona där vi dansade långa pass tillsammans med diverse trevliga människor! bla, Victormannen och hans homie Adam. Hoho + alla som ville dansa! Trevlig och svettig kväll må jag då säga men ack vad roligt jag har haft. Somnade snabbt.

Denna dag har dock varit lite lite segare. Ah, lång sovmorgon hos Emelie och sedan rullade hon+ jag + Tilda söder ut igen. Hmm, har gymmat med mamma och det är allltid så niceskönt att få använda dom där så kallade musklerna som kroppen bland annat består av! YE! Taggar att dra dit imorgon igen! Blir kanon.

Tack till er alla som gjort mig till en happy happy brud. Hej

Kommentarer
Postat av: Lena

Seriöst! Varje gång jag ser den där tjejen från Trassel tänker jag på dig!! XD underbart.

2011-02-06 @ 00:07:34
URL: http://gamerdude.blogg.se/
Postat av: LYDIA{JOSEFINE}

Du borde spela huvudrollen i den filmen om den nån gång görs med riktiga människor ;D (Vad heter det när en film är otecknad? Heter det otecknad eller??)

2011-02-06 @ 00:11:31
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: jenny

När jag ser bilden på den tevknade Trassel tjejen slår det mig hur lika ni är! Håller helt med Lydia (Josefin) att du borde spela henne live :) Du är mitt lilla trassel - och trassla ut håret lär vi få göra när du kommer hem från backen ;) PUSS <3

2011-02-06 @ 14:52:30
Postat av: Anonym

hahahah! Njaaa, jag vet int om jag tyck det! haha lite kanske, maybeee! Vi har ba långt blont hår ;)JA! haha det skulle vara mega roligt! :D Har ju duschat nu mutter så he ska nog gå bra att trassla ut det ;) Älskar dig PUSS!

2011-02-06 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0