Premiäråket för en jag






Oh yes, vilken aktiv helg detta varit. Sukt trevligt och mega kanon bra säger jag bara! haha, så vart en sen natt även igår... ajja bajja vilket resulterade i att jag sov ganska så länge denna morgon = jag hade inga planer på att orka fara till backen... MEN då sms: ar coolingen på den översta bilden och frågar om jag vill med. JA klart jag vill med. haha men vart är alla sakerna? ( premiäråket för mig så inget var framme) SÅ SÅ SÅ jag fick inviga mina nya pjucks från NY! sköna men ack vad less jag blev i benen. Tack vännen för att du drog med mig. Skönt att susa ner för backarna/backen. höhö. Bjur på bilder och filmer från min kära mobil. hoho

Efter de sköna turerna i backen begav vi oss hem och sedan drog jag med mor min på gymmet. Skönt, och min kropp är trött och måste nu vila. Hmm, den får göra det på bussen mot staden senare ikväll! woooow YE! Ha det gött.


Kommentarer
Postat av: Mica

hahaha gillar filmerna alltsååå! ;D sen dock synd att man inte ser min verkliga pose när jag susar förbi där, den var ju verkligen snygg hahah min lilla gummaaaaah!

2011-02-10 @ 08:50:07
URL: http://maricajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0