121

Less i armar och axlar men ack vad jag tyck det är skönt att dra och gymma! Efter en veckas kryande från flunsan är det sjukt nice att börja träna igen. Imorgon tar jag tag i badmintonen återigen. För länge sen sist jag spelade. Nu taggar vi brudar! hoho, helgen var då mega trevligt. Chill med Tilda och en Victor på fredag kväll där vi smartade oss med att spela "Barn geni" hoho man lär sig ju saker och ting. hoho, sen mer chill med Victor på Lördag+ mer taccos innan vi begav oss in mot staden igen där jag chilla med Nilsan + pojkens familj på Rex där vi åt go middag. Mätt som en plätt och sedan såg vi på " I rymden finns inga känslor" GAAALET vad jag gillar den filmen nu. Mega super duper mysig! :D Vart helt glad i kroppen.

Hoho, efter att ha gjort bort första skoldagen efter denna flunsa är detta en trött tjej som säger over and out och ska hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: jenny

Oh - längtar efter våren i New York när jag ser dessa bilder :) Vilken underbar resa det var tillsammans med dig min kära dotter! :) <3

2011-01-31 @ 23:05:39
Postat av: Sv: Mamma

Jag saknar det också väldans mycket älskade mamma : ) En kanon resa må jag då säga! :D Älskar dig!!!

2011-02-02 @ 06:31:59
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0