That's life




Ursch, att ligga hemma hela dagarna med flunnnsan är verkligen ingen höjdare. Så, jag fick ett virus i Torsdagskväll och samma sak hände med min dator. Kul? Njeee. dock, när man måste ligga i sängen hela dagarna för att man nästan har 40 graders så saknar man inte datorn. Men nu da? När febern inte är fullt lika hög och jag orkar röra på mig = spela piano och slå på TV:n själv. Det går framåt men segt. Den lilla rosa datan håller mig sällskap nu så jag kan ägna dagarna åt spotify och ny musik som mr. Johandahl skickar! hoho

Jag är less, den här helgen har bjudit på två dagar med kanon väder. Två dagar då jag alltså, kunde ha varit i backen med underbara vänner. Men nej, jag ligger i sängen och slappar och chillar. Ska slappa bort detta virus. Oh yes! haha Det är inte så dåligt ändå. Otur visst men man kan alltid tänka att det finns dom som har det så mycket värre, och det är ju så. Fina tankar till alla dom. Jag blir snart frisk.


Detta är Jessica Isabelle Knecht som uppdaterar Live ifrån hennes säng.


Kommentarer
Postat av: Mica

hahaha livet är inte lätt alltså! men det här klarar vi oss igenom! Du stannar alltså hemma imårrn du med? Om du gör det vet jag iallafall en person som blir glad :] själviskt glad dock så ska väga upp det med att säga att du ska krya på dig så mycket du bara kan! och att jag tänker på dig! :D

2011-01-23 @ 19:13:21
URL: http://maricajohansson.blogg.se/
Postat av: Tilda

Hear ya sistahs nu har jag me fått feber, krya på er!

2011-01-23 @ 20:12:25
Postat av: Emelie

Alltså galet att ni tre är sjuka!! Vill mest av allt inte joina er men man vet aldrig...



Krya på dig nuu!!! :)

2011-01-23 @ 21:09:01
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0