Twisted Nerve

Ah, bilder och minnen. Minnen och bilder, nog kan de ge en massa härliga känslor också! Vad bjuder jag på denna mörka och kanske kalla ( vad vet jag om temperaturen ute.. har inte satt min fot utanfördörren på 6 dagar) kväll! Min dator är återigen hemma hos en jag så, vad gör jag? Jo hittade nå gamm pics från schweiz nåt år tillbaka. Skönt! Annars da? Jag är fortfarande sjuk och flunsan vägrar lämna mig helt ifred. Dock, febern avtar sakta men säkert vilket känns a w e s o m e. Snart skall denna brud bli lika crazy som vanligt. Haha ah, soft.

Ska bege mig till sängen igen, med den lilla rosa datorn. Den får vara min dude tills jag orkar tillbringa lika många timmar vid denna data, sittandes, utan en skön madrass under mig. Jag är bortskämd nu. Och har ont i magen. Ah.

God kväll.

Kommentarer
Postat av: Mica

Man blir verkligen bortskämd! tragiskt! och ännu värre är när man blir friskare och fortfarande ligger där i sängen fastän man inte behöver :] ska till skolan imårrn kanske och känner att jag om någon kommer sakna värmen och det sköna med sängen! men ska njuta åt allt arbete åt dig! ;D

2011-01-26 @ 22:56:38
URL: http://maricajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0