Wanna be startin' Somethin'

Soft helg, började med chill och en massa spel och trevligheter på teg i Fredagskväll+natt med fröken Molin, Robin/dålig förlorare, LuddeDudde och Victor/vickan. Tackar för den kvällen! Hade det mega mega trevligt och fick ju visa vad jag för när det gäller brottning... höhö. Sussa på teg och nästa dag chilla jag med vickan lite mer, såg på TV och åt fil och flingor. hoho middag hos Nilsan på kvällen vilket var mys och sedan 2200 bussen mot sveriges metropol igen. Söndag, idag. Snart skola och vad har jag gjort? Chillat, gjort så jag luktar gott och plankat låten till ensemblen samt, jammat med mig själv. Michael jackson var, är och kommer förbli kung.

OH YES

Kommentarer
Postat av: Kulan

Mmm jackson är/var grym.. synd att jag inte fick se honom live, hade varit helt insane =)

2011-01-16 @ 20:34:21
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0