Balen med min prins


Vad kan man säga? lycklig tjej fick gå på balen med sin älskade prins igår! Varm och solig dag resulterade i många svettiga människor, i fina kläder, i en och samma byggnad. Trevlig dag och jag älskar dig mamma som tog dig tid att umgås med mig hela dagen och ja, jag fick ju gå med min finaste, min Victor! Kan man bli mer glad? Nopp! Fick sitta med underbara vänner under middagen och bara ha det mega trevligt! HUR mysigt som helst. Joda, balen 2011 var fin! Och mor min fotade en massa massa bilder. Visar bara ett par... snuttepluttiga bilder på mig och maah man! haha!

Idag då? Lunch på station med de sköna lärarna, klassen och Mupparna! Kommer sakna er alla så mega mega mycket. Dessa 3 år har verkligen varit kanon och jag tyck så mycket om er alla! Bästaste! Stek nere vid vattnet sedan med luddeman, Davve, Robban och Molle var inte heller dåligt. Gänget. I'll miss ya men noooog ska vi hänga mega mycket. Joda! Sedan har jag spöat min man i Yatzy och bara, chillat i det fina vädret denna kväll med trevligt sällskap samt fått hjälp av mot att släppa ut balfrillan.

Tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0