Stek Måndag


Shitt vad varmt det har varit idag. Och igår. Jag är nöjd. hat solat, stekt en massa så färgen är nu kommen. Brun, röd jag vet inte. Brunröd kan vi kalla mig men jag gillar det. Att lägga det första lagret innan man ska börja bege sig mot havet och låta solen och vattnet göra sitt... ah. Denna sommar kommer bli så galet bra känner jag på mig. Och nog är väl det bra, jag menar. Jag kommer sakna skolan ändå, Midgård och klassen och alla andra polare som levt runt mig dessa 3 år. Men, sommaren kommer bli kanon och det ska bli så galet skönt med sommar och stek, bad, massa glassande och polare, luffen och schweiz och mycket mer! Jag är så nöjd med alla nu. Och till höst? Studera? Njeee, jag ska förhoppningsvis, eller jo jag ska bege mig mot England för att knäcka den där engelska spärren. hehe, knäcka nöten. Mitt mål, ska bli en hejjare på det där språket som många kan anse vara lätt men som jag nä, inte vågat snacka så mycket i livet! En jag valde tyskan istället nu på gymnasiet. Så, det ska bli engelska och tyska för mig! men tyskan får vänta till... vår kanske? HEHE tyskland? VAD SÄGS? Vore spännande men man vet aldrig... den som lever får la se!

Ey, ska snart bege mig mot staden och flyget för att välkommmmmna de där fina männsikorna, som säkert är galet bruna. Mmm, fin Victor vad jag har saknat dig! Hehe Glad tjej men det vet väl alla om. Mamma vet.


Kommentarer
Postat av: micapika

hahah ååh det där underbettet ska jag satsa pååå! ;)

2011-06-06 @ 21:33:34
URL: http://maricajohansson.blogg.se/
Postat av: micapika

gaaalet vad smårolig bild! ser ju verkligen astaggad ut på något vis haha! :D

2011-06-06 @ 21:34:49
URL: http://maricajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0