Chaka Khan

Hoho jag gillar att mina lovdagar är så bra! Haha sköna sköna, det här måste ju vara en av de första dagarna som solen inte är framme? Ah, även den måste få vila! Jag gillar att jag är lite små öm efter gårdagens sportande. Oh yes, badminton med Mica, Emelie, vickan och Victor var mega roligt och galet vad jag var lik en tomat när vi var klara! haha, gymmmet blev det sen och det var skönt skönt skönt! Drog ett rygg, ben + biceps pass med min kompanjon Emelie. Kvällen gav bio med Ludde, Robin och Molle! he blev " Sanctum" haha som gav en massa eh... klaustrofobiska känslor! Om man kan säga så? Helt klart sevärd! Bra film, obehaglig men bra. Galet mätt var man efter kvällen då vi körde på att köpa mer än 1 kg godis. Gött. Hmm, sedan chill på teg med V1 och V2 där vi lira lite Wii-sport och Robin krigade, var galen och vann. Sedan sussade jag och Molle si gott. Nöjd tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0