Mr. Johandahl

Ah, soft chill dag! Och kolla vad jag lyckats med? Att få fota en pojke. haha vi kan kolla honom Victor "twilight" Johandahl. Hoho, hängde med denna filur hela gårdagen då jag tvinga ( inte ) honom att dra några poser, se lite ond ut och älska med kameran. Haha, hmm.... soft soft och sedan begav vi oss med rassska steg mot tågstationen DÅ vi redan hade missat vår buss. Inte mitt fel. Hmm, kvällen kom och godis inhandlades och sedan begav vi oss till fröken micapika där vi röjjjjde med gammmmal 90´tals musik. Oh yes. Som det ska vara, måste visa pojken hur jag och mitt crew brukar spendera vissa kvällar. hoho

Ihhhh, idag är det fett med sol och varmt ute. Underbart och vi ska snart bege oss till hallen för att slå några bollar och sedan blir det gymmmmmet. Oh yes, på fet-tisdagen-och-allt! Ye man kommer bli kanoners. Hoho ikväll ikväll blir det bio med fröken molle, Ludde dudde och robban! hoho taggad flicka, oh yes! och sedan ska jag skeda med Tilda hela natten.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0