Klassmys i Ålidbacken

Sitter här med en massa pirr i magen min. Pirr som kommer från igår kväll och idag! Shitt vad roligt vi har haft det i ålidbacken. Älskade klass vad ni gör mig glad. Hoho, så jag och fröken Molin drog upp de som kunde komma från klassen till denna inte så mega stora men härliga backe. Pizza till middag och sedan rullade vi ut i backen och susade ner, på skidor, bräda, skrana eller tefat! Vad man än ville åka på! haha, tur vi hade Herr Anders vid Liften så vi fick åka upp med dessa saker. Sjukt roligt. Skrana gott folk! Underskattat kanske? DOCK sjukt roligt, jag och Ludde kriga oss ner för backen och till slut klarade vi hela. Tur att ingen kom till skada. Var nära där ett tag! haha Ahhhh, vad gav kvällen och dagen mer? TP med massa lag och jag bekantade även folket för SET, det schweiziska klurighetsspelet. Haha roligt roligt! Skön kväll, vädret var sjukt nice och sedan när backen släcktes.... GALET! haha Luddeman och jag hann int till stugan, vilket var TUR då vi stannade ute och fick se den sjukt niceiga stjärnhimmmlen! Jag har då aldrig sett något liknande... vackert. Hmm, sussa lulllull efter att ha roat oss med att göra skuggfigurer i taket. Natten kom och jossan snarka. hoho, ljud finns på film.
Och så kommer denna dag som vi befinner oss i nu! SJUKT BRA VÄDER! solen sken, himmmlen var klarblå och temperaturen var skön. Underbar dag med mer skrana och åk! tävlingar i backen och gaaaaah så nice denna dag varit. Jag tackar er alla för allt. Jag är en nöjd brud denna kväll som kanske kommer känna lite lite träningsvärk i benen från äventyren i liften.

Njut av denna bildbomd från detta evenemang. Tack och bock!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du kommer aldrig släppa att jag snarkade va?! ;)

2011-03-01 @ 21:51:45
URL: http://kursivt.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv; jejeeeeeeeeeemän nu vet du, kirra bloglovin å adda hehehehe

2011-03-02 @ 10:47:47
URL: http://kursivt.blogg.se/
Postat av: hejee

Heja dej va fina bilder!1

2011-03-03 @ 00:06:04
URL: http://kahrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0