Klotet


Hoho, fin och varm kväll och månen är si stor och full! Vad vi då ser på det översta bilderna är hur jag tillbringade min gårkväll! Just det, he blev nattbowling med underbara polare! Närmare bestämt, Tilda, Robin, Ludde, Maria och Lisa! galet roligt tyck ja och spännande matcher. Tilda kicka dock asss. Mmm, en eftermiddag och kväll med polare, en lång middag med Pizza, sedan godis i bowlinghallen och sist med inte minst let's dance hemma hos Victor. Ah, min kväll var kung. Sjuuuukaste nice. Snart styr vi mer trevligheter. Haha!

Oh yes, denna dag var bjudit på en massa sol och skönväder! Och och och Cash money baby igen. Jag har då jobbat med min kompanjon. Cash till luffen som sagt, och sedan begav vi oss till gymmet tillsammans med fröken molin! chill, hurrtiga brudar! sköööönt. Ska snart bege mig mot staden igen och imorgon blir det skoter med "bossen". Oh yes! taggar ju, hoppas på fin väder.

Goder kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0