Ey, nöjd tjej!


Gälet, jag är nöjd och glad tjej då jag idag fick dra till swefo och hämta denna goding! Min nya baby. Oh yes, vi tackar gudarna för att vi hade försäkring på D80:n... haha. Allt blev ju si bra till slut! Nöjd nöjd! Har gott hela kvällen och väntat på att batteriet skulle ladda klart och nu är det KLARTT! Ye, men vad ska man fota när kvällen är på G? Ah, får vänta till morgon dagen. Ska fota mycket mycket mycket nu, lära mig denna nya snygging och ba YES JA WÖW! Kulturnatta i helgen bör komma med en fin dag och en skön kväll då musik skall spelas och sköna människor ska umgås med. Joda, victor fick bli första offer för denna best men har ingen tillåtelse att visa dom bilderna... hehe, så nu taggar jag en fotosession med pojken istället! YES!

GAAAH, nu ska jag plugga sönder. Om jag orkar, tyska! Snart är sommaren här med en massa sola och bada med de bästa i mitt liv! Tågluffen är nära och efter den nalkas det fler fler dagar i Schweiz, då med Vickanboi! Schysst sommar. Blir grymt.

Kommentarer
Postat av: Felix

Vad hände med d80:n?

2011-05-19 @ 20:50:07
URL: http://felixfoton.blogg.se/
Postat av: Liisaa

LÖÖVE DENNA :D



Hihi brukar spana in den på jobbet och sukta efter den ! ;)

2011-05-19 @ 22:49:03
Postat av: Sv: Liisaa

JA! Jag lövar den också nu! haha :D Sjukt nöjd!



Ahaaa! Ah, men det skulle jag också göra om jag jobbade kring den på dagarna :O ;)

2011-05-20 @ 07:10:26
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0