Grattis älskade mor!


24 maj idag, vilket innebär att det är min älskade mors födelsedag! Hoppas din dag varit kanoners mega super duper bra. Jag hoppas du vet, jo det vet du, att jag älskar dig mega mega mycket och det finns ingen mamma som du! Bästaste mamma du är bäst :) Imorgon är det faderns tur att fylla år, så då nalkas det mer tårta! Hoho taggad tjej. Jag lägger undan tankarna om Beach 2011 för dessa två dagar och ba njuter av alla go saker! LOVE IT! finns det något bättre än sötsaker? Jo kanske men ändå. He är nice!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag älskar dig :) Tack för att du finns!

2011-05-24 @ 23:18:42
Postat av: Sv: Mamma

Jag älskar diiiiig mest! :D

2011-05-25 @ 06:38:03
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0