Soldyrkare


Härligt härligt (att victor är så mega happy på bilden från i vintras, ah men pojken är ju en glad pojke) att det är så varmt ute och att solen stannat hos oss dessa dagar. Känns jobbigt att kolla ut och se att molnen är på G men vad gör man? Jo, man njuter så länge solen varar. Kalla mig soldyrkare. Älskar solen. När det är så här, lagomt och nice. Annars då? Kom nyss in efter mitt premiär-springánde. Yo, måste jobba på kondisen. He får nu mera bli en blandning av kondis och styrka.... trots att jag tycker att stryke-träning är roligare. Joooooooda. Måste ta tag i allt som jag inte vill ta tag i nu. Så, ska ta tag i allt det där nu. Nu gör jag det, snart. Senare.

Saknar min kamera, buhu. För folk som inte vet så föll den meter för meter. Pofff, objektivt gick i 2 delar men huset tror jag klarade sig ganska så fint. Aja, allt är inne nu så väntar på svar om D80:n återvänder eller om försäkringen ( YES VI HADE FÖRSÄKRNING; TUR TUR) kommer med en D90 eller D7000. Vi får la se. Återvänder inte D80:n min så ska jag välkommna den nya med öppna armar. Se det som en ny, start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0