My best friend, My mum

Den här veckan har varit kanon tack vare min älskade mor som kom och hälsade på mig här i Brighton och sedan tillbringade helgen i London med mig. Jag älskar dig så galet mycket mamma. Att umgås så här mycket med dig är verkligen något jag saknat jätte mycket. Tack för allt älskade du! Vi har det ju alltid så roligt (trots mina PMS stunder, hehe). Musikalen "We will rock you" var hur bra som helst och jag älskar att vi for och såg en matinée! Vilken upplevelse. Först Hair i NY och nu denna i London. Hur bra som helst. Jag älskar att vi besökte massa olika delar av den stora staden, coola, underliga, konstiga och vackra! Älskar att vi åt så mycket god mat! Du är bäst mamma och jag kommer, eller jag saknar dig redan hur mycket som helst. Du är bäst! Puss jag älsakr dig! <3

Kommentarer
Postat av: Mama

Och jag älskar dig! Vilken gåva att få leva ett liv som berikas av en dotter som du! Underbarast och roligast! Skype! Fniss, fniss :)

Jag älskar dig!

2011-11-07 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0