Devil's Dyke

Drog till detta fina ställe idag med tysken och ungrarn. Joda, skönt med fräsch, frisk luft och en massa massa solsken. He är nog bra för en jag att få komma ut lite på dagarna. Måste njuta av varje sekund när det är sånt här väder för vem vet, snart slår det säkert om och blir riktigt engelskt väder! Då är det bara att ta på de röda, fina stövlarna. Okej, det kan få regna lite sen bara för att jag ska ha en anledning att ta på mig dom. =) Ikväll, ska jag trycka godis, eller trycka lagomt för förhoppningsvis se film med min älskling! Så, jag saknar er där hemma och har börjar råtagga julen? Joda, alla mysigheter! ihhhhh! HEJ!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka underbara bilder :) hoppas vädret är lite fint när jag kommer :) sorry att jag var lite disträ då vi pratade i kväll ! Jag älskar dig! Puss och kram!

2011-10-16 @ 01:28:09
URL: http://jennyknecht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0