Gasch, es ist nicht so einfach

Less tjej. Jag orkar inte att saker ska vara så svåra hela tiden. Haha. Åh jag vet, " Du lär dig mer då lilla jessica " JAG VET men ändå. Haha jag kanske bara är trött nu?.... skönt att jag skrev klart min rapport i Torsdags. Duktig tjej... men resten då? Läsningen? Grammatiken? Naaah. Jag har gjort ett stort, och tappert försök ikväll men nu får he vara nog... eller jag ska kolla den mer på en liten stund men jag måste samla mig lite. Mm, tog tag i plugget ikväll för att dölja min hemlängtan. Ah jo. Den har kommit mycket nu. Jag försöker bara se på alla de saker jag taggar; Mammas besök, Mitt hjärtas besök och sedan om du också kommer och hälsar på Molle? =) Mer... jag taggar att få sova i min egna säng sen igen och äta massa god mat = massa älgkött (tack pappa), få träffa mina homies och gaah vara med Victor och sova med dig! skeden och bara mysa! Sedan kommer julen och då är det ju bara massa trevligheter. Så jaoo... jag taggar mycket men det där är väl lite. Shiet vad jag ska kicka assss i engelska när jag kommer hem. Haha eller jag vill. Jag måste bara skärpa mig nu. Fokusera jessica. Se målet. Du ska kirra denna kurs och alla de uppgifter Penny ger dig. Mmmm....men gasch. Just nu ser allt så svårt ut... 9 veckor kvar. Jag vill att tiden ska gå fort men samtidigt inte för fort så jag hinner lära mig något? men ah, tiden kan gå fort och lära mig saker. Då är jag nöjd. NU skall jag ringa dig Victor min älskade. Mmmm. Jag saknar dig så galet. Tuuuur att jag har min "bebbi" T-shirt. Nu fattas bara MIN tröja. My love.

HEJ (Jag kan och jag ska kirra detta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0